10.29.2014

Our Little Soccer Star

Dylan finally played in a game last weekend!!!!  I really thought it might not happen....I mean....it only took 5 games!  And to be honest, I'm not sure what it was that changed!  He did SO well and I was soooo excited and proud!
 
He continues to do really well in practice ~ its so much fun to watch him!
 
warm ups!
 
he's all business at practice!!
 
I'm hoping this last weekend wasn't a fluke and that he will keep wanting to play in his games!!
 
about to score a goal!!
 
I was able to get video of one of his goals!!! {just ignore my "crazy mom" yelling! ha!}
 
video
 
And of course the game wouldn't be complete without a laugh!  I looked away for a minute and looked back up to see this....
 
 
Dylan and his little buddy just chillin' on the field!  The game was totally going on around them ~ Haha!  Never a dull moment with tot soccer!!
 
We're over halfway through the season and I'm having the best time watching my "baby" play!!
Goooo Lions!!!


3 comments:

Lainey-Paney said...

There's no sitting in soccer!
(Read that in your best inner voice of "there's no crying in baseball")

:)

Angela said...

Way to go little Dylan!! I bet you are one proud mom. :)

ANITA DI PADANG said...

Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-gaib.blogspot.co.id/ agar di
berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau