2.28.2014

Guys Night.....


......plus Mom! hehe!!

Last month when I heard that the Harlem Globetrotters were coming to town, I just knew my older boys would LOVE to go!!  And then?!  I was able to score great seats on Groupon so I got tickets and told the boys they could each invite a friend!! 

Last night was the night.....I dropped littlest off, picked up a couple extra boys and we headed out for the night!  I took the 4 of them to dinner and then we headed downtown.  I'm not sure who had more fun ~ I loved the time to just focus on Colby & Brayden!  My time and attention is largely occupied by Dylan, (because ya know...he's 2 and well...need I say more?!!) so I wanted last night to be all about these two handsome older boys of mine!! 

{got their Globetrotter bballs and they were ready for the show!}

{there they are!!!}

{there was lots of dancing!}

{get on your feeet!!!!}

{after the show they were able to get several autographs ~ so cool!!  This is the boys with Thunder!!}

{Colby getting TNT's autograph!!  The only female on the team ~ again...so cool!}

{Brayden's biggest wish was to get Scooter's autograph!  Not only did he get the autograph but a picture too!!}

{On our way out w/ their autographed balls!!}
 
They laughed, danced, sang at the top of their lungs in the car, ate lots of junk food, laughed some more ~ it was just such a great night with them!! And the Globetrotters??!!  SO FUN!!  They put on a great show!

There is just something about seeing true joy in my little guys smiles that just makes my heart smile!  These are memories I will never forget and I don't think they will either!  They are still over the moon excited and talking about it today!



3 comments:

Lainey-Paney said...

You're the bomb,Mom!

What great memories for them.
:)

Suzanna said...

So fun! Can't wait until my little man is old enough to do something like this!!

ANITA DI PADANG said...

Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-gaib.blogspot.co.id/ agar di
berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau